نوبت دهی اینترنتی درمانگاه

خدمات بخش اورژانس :
 
بخش اورژانس با ظرفیت 20 تخت فعال مجهز به آخرین دستاوردهای مهندسی پزشکی است ، اتاق های مجزای ، CPR , ایزوله , نوار قلب و اتاق عمل اورژانس از مزیت‌های نسبی این واحد می باشند. این واحد به صورت ۲۴ ساعته و با کادری مجرب آماده ارائه خدمات درمانی به مراجعین محترم می ‌باشد
 
این بخش دارای دو اتاق ایزوله تک تخته مطابق با استانداردهای کشوری می باشد.
 
دارای یک اتاق ۲ تخته آتل گیری که توسط  پزشک طب اورژانس انجام می گردد.

 
انجام اقدامات اولیه و حیات بخش در اتاق احیای قلبی و ریوی (CPR ) ۲ تخته مجهز به کلیه تجهیزات پیشرفته و پروسیجرهای  اورژانسی، اداره مصدومین ترومایی،ارتوپدی و انتقال آن ها به اتاق عمل ، ارائه خدمات پرستاری براساس استانداردهای سازمان نظام پرستاری و ارائه پکیج آموزشی پس از ترخیص بیماران و پیگیری درمان آن ها با ارائه تلفن مشاور در این بخش انجام می شوند.
 
اورژانس با حضور یک متخصص طب اورژانس و یک پزشک عمومی در هر شیفت صبح /عصر/شب/به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت به بیماران می باشد.

.اورژانس بیمارستان مجهز به 2 تخت تزریقات سرپایی بانوان و 2 تخت سرپایی تزریقات آقایان می باشد

شماره تلفن بخش:236 و 238

  • 1402/10/03 - 10:35
  • - تعداد بازدید: 95
  • - تعداد بازدید کنندگان: 71
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری کارگاه گیرنده خدمت: ارتقاء مهارت‌ها و بهبود خدمات بهداشتی و درمانی

321317.mp3 برگزاری کارگاه گیرنده خدمت: ارتقاء مهارت‌ها و بهبود خدمات بهداشتی و درمانی

برگزاری کارگاه گیرنده خدمت:

ارتقاء مهارت‌ها و بهبود خدمات بهداشتی و درمانی ضرورت ارتقاء مهارت‌ها و بهبود خدمات بهداشتی و درمانی همواره یکی از اولویت‌های بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی می‌باشد. به منظور بهره‌وری بالاتر از پتانسیل‌های کارکنان و توسعه دانش و تجربه‌های آنان، برگزاری کارگاه‌های گیرنده خدمت یکی از موارد ضروری به‌شمار می‌آید.

کارگاه گیرنده خدمت، یک فرصت مناسب است تا اعضای تیم بهداشتی و درمانی با موضوعات جدید، روش‌های به‌روز و استانداردهای بین‌المللی در زمینه خدمات بهداشتی و درمانی آشنا شوند. این فرایند آموزشی به افراد این امکان را می‌دهد تا با آخرین پیشرفت‌ها و تحولات علمی و فناوری در حوزه بهداشت و درمان به‌روز شوند و این دانش را به بهترین نحو در خدمات روزمره خود به کار بگیرند. برگزاری چنین کارگاه‌هایی نقش مهمی در ایجاد انگیزه، توسعه توانمندی‌ها و ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده توسط تیم درمانی دارد.

همچنین، این ویژگی آموزشی به تبادل تجارب و ایده‌های نوآورانه بین اعضای تیم کمک کرده و تشویق به همکاری‌های بیشتر و هماهنگی بهتر در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی میان تمامی اعضای تیم می‌پردازد. از همین رو، برگزاری کارگاه گیرنده خدمت نه تنها به بهبود عملکرد تیم درمانی کمک می‌کند بلکه تأثیر مثبت و قابل ملاحظه‌ای بر کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در مرکز فراهم می‌آورد.

این تجربه یک فرآیند پویا و مستمر است که باعث بهبود مستمر و پیشرفت در زمینه بهداشت و درمان می‌شود.

در این راستا بیمارستان شهدای سلامت اولین کارگاه گیرنده خدمت را مورخ 1402/10/03 در سالن اجتماع مرکز برگزار کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، فایل رعایت حقوق گیرنده خدمت کلیک فرمایید.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار پايگاه
  • کد خبر : 321317
:
مهسا نجفی غریبدوستی
خبرنگار

مهسا نجفی غریبدوستی

Template settings