دکتر مهدی نوری، رئیس بیمارستان شهدای سلامت، در پیامی ضمن تسلیت ایام شهادت و سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع)، از مشارکت فعال و روحیه معنوی همکاران در برگزاری برنامههای فرهنگی و مذهبی بیمارستان قدردانی کرد.
بیمارستان شهدای سلامت به مناسبت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیهالسلام،اقدام به پخت و توزیع بیش از ۱۰۰۰ پرس طعام نذری میان بیماران، مراجعین و کادر درمان نمود.
رئیس بیمارستان شهدای سلامت، از راهاندازی مجدد بخش آندوسکوپی و آغاز ارائه خدمت کولونوسکوپی در این مرکز درمانی خبر داد و اعلام کرد که این دستاورد، دسترسی عادلانه به خدمات تخصصی گوارش را برای ساکنین شهرستان ملارد تسهیل کرده و از تحمیل هزینههای اضافی به بیماران جلوگیری میکند.
تیمی از مسئولان وزارت بهداشت شامل رئیس اداره سلامت مادران و کارشناسان این حوزه، جهت ارزیابی روند ارائه خدمات تخصصی به مادران نیازمند مراقبتهای ویژه، به بیمارستان شهدای سلامت مراجعه کردند.
دکتر مهدی نوری، رئیس بیمارستان شهدای سلامت، با اعلام این خبر اظهار داشت: تزریق داخل چشمی یکی از روشهای مؤثر در کنترل التهاب، کاهش ورم شبکیه و پیشگیری از کاهش بینایی در بیماران دیابتی است. با توجه به فراهم شدن تجهیزات تخصصی و زیرساختهای لازم، این خدمت مهم اکنون در بیمارستان شهدای سلامت ملارد ارائه میشود.
مشاورههای تخصصی و همدلانه در بخش بلوک زایمان بیمارستان شهدای سلامت، باعث شد مادری که قصد سقط جنین خود را داشت، بارداری را ادامه دهد و در نهایت نوزاد سالمی به دنیا بیاورد.
دکتر مهدی نوری، رئیس بیمارستان شهدای سلامت، در پیامی ضمن تسلیت ایام شهادت و سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع)، از مشارکت فعال و روحیه معنوی همکاران در برگزاری برنامههای فرهنگی و مذهبی بیمارستان قدردانی کرد.
بیمارستان شهدای سلامت به مناسبت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیهالسلام،اقدام به پخت و توزیع بیش از ۱۰۰۰ پرس طعام نذری میان بیماران، مراجعین و کادر درمان نمود.