پیام تسلیت رئیس بیمارستان شهدای سلامت، به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورا حسینی و قدردانی از روحیه معنوی و همدلی کارکنان مرکز
دکتر مهدی نوری، رئیس بیمارستان شهدای سلامت، در پیامی ضمن تسلیت ایام شهادت و سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع)، از مشارکت فعال و روحیه معنوی همکاران در برگزاری برنامههای فرهنگی و مذهبی بیمارستان قدردانی کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم
همکاران ارجمند بیمارستان شهدای سلامت، فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی ، ایام ایثار و فداکاری حضرت سیدالشهدا (ع)، خاندان مطهر و یاران با وفای ایشان را بر همگی شما تسلیت عرض مینمایم.
در این ایام باشکوه که یاد امام حسین (ع) الگوی ایثار و خدمت به انسانیت است، مایه سربلندی است که شاهد ارادت و حضور فعال شما همکاران گرامی در مراسمات عزاداری و فرهنگی با هدف ترویج مکتب اصیل اهلبیت (ع) در این مرکز درمانی هستم.
مشارکت و همدلی شما در برگزاری این مراسمات، نه تنها نشان از پیوند عمیق ما با آرمانهای حق است، بلکه نمایانگر روحیه همبستگی و معنویت در میان کادر درمان و پرسنل این مرکز میباشد.
از تمامی همکارانی که با حضور و مشارکت خود، فضای معنوی بیمارستان را با یاد اهل بیت عصمت و طهارت( علیهم السلام)، گرم کردهاند صمیمانه تشکر و قدردانی مینمایم.
از درگاه ایزد منان، برای همگی شما سلامتی و توفیقات روزافزون در مسیر خدمت به ملت شریفِ ایران را مسئلت دارم، به امید آنکه این خدمت، با تأسی از منش و اخلاق اهل بیت (علیهم السلام) و در مسیر رضای حق و خیرخواهی خلق باشد.
دکتر مهدی نوری
رئیس بیمارستان شهدای سلامت
کامنت