ردیف |
سیاست های اصلی بیمارستان |
تبعیت و همسویی با سیاست های بالادستی |
ذینفعان کلیدی |
1 |
اولویت بخشی ارتقاء ایمنی بیماران / همراهان / پزشکان / کارکنان |
استانداردهای بیمارستان دوستدار ایمی بیمار |
کلیه کارکنان / بیماران و همراهان |
2 |
تعهد و اولویت بخشی به بهبود مستمر کیفیت ارائه خدمات از طریق پایش و ارزیابی دوره ای |
اعتبار بخشی ملی |
بیماران / همراهان / پزشکان/ کارکنان/خانواده محترم بیماران |
3 |
توجه به ارتقاء سلامت گیرندگان خدمت / کارکنان محیط و جامعه |
وزارت بهداشت |
بیماران / کارکنان/ خانواده محترم بیماران /مراجعین |
4 |
افزایش رضایت مندی با نگاه بیمار محوری و مشتری مداری |
منشور حقوق گیرنده خدمت |
بیماران / همراهان / پزشکان/ کارکنان/خانواده محترم بیماران |
5 |
ایجاد بستر مناسب جهت دسترسی عادلانه به خدمات با تاکید بر آداب و اخلاق حرفه ای |
منشور حقوق گیرنده خدمت |
بیماران / همراهان |
6 |
به کار گیری تجهیزات پزشکی کارآمد با اولویت تولیدات داخلی با کیفیت |
اداره کل تجهیزات پزشکی |
معاونت توسعه / بیماران / تولید کنندگان داخلی |
7 |
پیشگیری از بیماری و ارتقاء سلامت مراجعین و بیماران با اجرای کامل استانداردهای آموزش به بیمار |
وزارت بهداشت اعتبار بخشی ملی |
وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران / مراجعین / بیماران / معاونت بهداشتی |
8 |
جذب نیروهای متخصص کارآمد و با اخلاق حرفه ای |
قوانین وزارت کار و وزارت بهداشت و سایر سازمان های بالا دستی |
بیماران / کارکنان |
9 |
توانمند سازی مستمر کلیه کارکنان در راستای ارتقای مهارت های ارتباطی به منظور رفتار شایسته با مراجعین و تاکید بر اخلاق حرفه ای |
اعتبار بخشی ملی |
بیماران / همراهان /کارکنان |
10 |
ترویج فرهنگ گزارش دهی خطا بدون ترس از سرزنش و تنبیه در راستای پایش و کنترل خطاهای پزشکی |
استانداردهای بیمارستان دوستدار ایمنی بیمار |
پزشکان / بیماران / کارکنان |
Change the font color:
main color:
second color:
انتخاب رنگ پس زمینه:
Change the spacing between words:
Change the distance between the lines:
Change mouse type:
Change the font
BlindText