نوبت دهی اینترنتی درمانگاه

خدمات بخش اورژانس :
 
بخش اورژانس با ظرفیت 20 تخت فعال مجهز به آخرین دستاوردهای مهندسی پزشکی است ، اتاق های مجزای ، CPR , ایزوله , نوار قلب و اتاق عمل اورژانس از مزیت‌های نسبی این واحد می باشند. این واحد به صورت ۲۴ ساعته و با کادری مجرب آماده ارائه خدمات درمانی به مراجعین محترم می ‌باشد
 
این بخش دارای دو اتاق ایزوله تک تخته مطابق با استانداردهای کشوری می باشد.
 
دارای یک اتاق ۲ تخته آتل گیری که توسط  پزشک طب اورژانس انجام می گردد.

 
انجام اقدامات اولیه و حیات بخش در اتاق احیای قلبی و ریوی (CPR ) ۲ تخته مجهز به کلیه تجهیزات پیشرفته و پروسیجرهای  اورژانسی، اداره مصدومین ترومایی،ارتوپدی و انتقال آن ها به اتاق عمل ، ارائه خدمات پرستاری براساس استانداردهای سازمان نظام پرستاری و ارائه پکیج آموزشی پس از ترخیص بیماران و پیگیری درمان آن ها با ارائه تلفن مشاور در این بخش انجام می شوند.
 
اورژانس با حضور یک متخصص طب اورژانس و یک پزشک عمومی در هر شیفت صبح /عصر/شب/به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت به بیماران می باشد.

.اورژانس بیمارستان مجهز به 2 تخت تزریقات سرپایی بانوان و 2 تخت سرپایی تزریقات آقایان می باشد

شماره تلفن بخش:236 و 238

  • 1402/10/09 - 14:06
  • - تعداد بازدید: 167
  • - تعداد بازدید کنندگان: 154
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

عملیات خاکبرداری مسیر دسترسی جدید به بیمارستان شهدای سلامت ملارد

321351.mp3 عملیات خاکبرداری مسیر دسترسی جدید به بیمارستان شهدای سلامت ملارد

عملیات خاکبرداری مسیر دسترسی جدید به بیمارستان شهدای سلامت ملارد به اجرا درآمد

️️علی زرگرمعاون فنی عمرانی شهرداری ملارد از اجرای پروژه خاکبرداری و مخلوط ریزی مسیر احداثی در معبر دسترسی جدید به بیمارستان شهدای سلامت از شهرک اداری شهرستان ملارد خبر داد. طبق مصوبه شورای اسلامی و با توجه به تاکیدات شهردار محترم در راستای اجرای مصوبه شورای ترافیک عمومی و با هدف ایجاد دسترسی اختصاصی به بیمارستان شهدای سلامت از سمت شهرک اداری و رفع ترافیک بلوار آیت الله رفسنجانی مسیر دسترسی جدیدی به این بیمارستان در نظر گرفته شد.

 این مسیر می‌تواند ضمن هدایت خودروهای عبوری نسبت به  کوتاه کردن راه و مدیریت ترافیکی باعث تسهیل در رفت و آمد شهروندان گردد که عملیات خاکبرداری و مخلوط ریزی در این مسیر آغاز شد و هم اکنون عملیات اجرایی خود را می‌گذراند .

 با اجرای این پروژه انشاالله پس از ایجاد دسترسی‌ و  موانع موجود شاهد راه‌اندازی مسیر خواهیم بود و امیدواریم بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان این پروژه را به نتیجه برسانیم تا شهروندان عزیز بتوانند از آن استفاده لازم را ببرند.

منبع خبری: روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار پايگاه
  • کد خبر : 321351
:
مهسا نجفی غریبدوستی
خبرنگار

مهسا نجفی غریبدوستی

Template settings