نوبت دهی اینترنتی درمانگاه

خدمات بخش اورژانس :
 
بخش اورژانس با ظرفیت 20 تخت فعال مجهز به آخرین دستاوردهای مهندسی پزشکی است ، اتاق های مجزای ، CPR , ایزوله , نوار قلب و اتاق عمل اورژانس از مزیت‌های نسبی این واحد می باشند. این واحد به صورت ۲۴ ساعته و با کادری مجرب آماده ارائه خدمات درمانی به مراجعین محترم می ‌باشد
 
این بخش دارای دو اتاق ایزوله تک تخته مطابق با استانداردهای کشوری می باشد.
 
دارای یک اتاق ۲ تخته آتل گیری که توسط  پزشک طب اورژانس انجام می گردد.

 
انجام اقدامات اولیه و حیات بخش در اتاق احیای قلبی و ریوی (CPR ) ۲ تخته مجهز به کلیه تجهیزات پیشرفته و پروسیجرهای  اورژانسی، اداره مصدومین ترومایی،ارتوپدی و انتقال آن ها به اتاق عمل ، ارائه خدمات پرستاری براساس استانداردهای سازمان نظام پرستاری و ارائه پکیج آموزشی پس از ترخیص بیماران و پیگیری درمان آن ها با ارائه تلفن مشاور در این بخش انجام می شوند.
 
اورژانس با حضور یک متخصص طب اورژانس و یک پزشک عمومی در هر شیفت صبح /عصر/شب/به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت به بیماران می باشد.

.اورژانس بیمارستان مجهز به 2 تخت تزریقات سرپایی بانوان و 2 تخت سرپایی تزریقات آقایان می باشد

شماره تلفن بخش:236 و 238

  • 1402/10/13 - 13:52
  • - تعداد بازدید: 159
  • - تعداد بازدید کنندگان: 132
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری کارگاه ارگونومی تحت نظارت مسئول بهداشت حرفه‌ای در بیمارستان شهدای سلامت

321659.mp3 برگزاری کارگاه ارگونومی تحت نظارت مسئول بهداشت حرفه‌ای در بیمارستان شهدای سلامت

در راستای ارتقاء سطح بهداشت و ایمنی در محیط کار، مفتخریم اعلام کنیم که بیمارستان شهدای سلامت با همکاری مسئول بهداشت حرفه‌ای، کارگاهی با موضوع ارگونومی برگزار نموده است. این کارگاه که با همت و تلاش مسئول بهداشت حرفه‌ای برگزار شد، به منظور آشنایی کارکنان بیمارستان با اصول ارگونومی و ایمنی در محیط کار به منظور پیشگیری از مشکلات جسمانی ناشی از فعالیت‌های روزمره، مورد توجه قرار گرفت.

در این کارگاه، مژگان عبدالرحمنی مسئول بهداشت حرفه‌ای با ارائه مطالب تخصصی و کاربردی، به بررسی روش‌ها و فنون مناسب برای بهبود محیط کار و جلوگیری از آسیب‌های جسمانی پرداخت. همچنین، مشارکت فعال کارکنان در این کارگاه، فرصتی فراهم ساخت تا نظرات و تجارب شخصی آن‌ها نیز به اشتراک گذاشته شود.

با حضور پرشور کارکنان در این مراسم، نشان داده شد که تعهد و علاقه‌مندی به بهبود شرایط کاری و ارتقاء سلامت جسمانی در محیط کار، به‌عنوان یک ارزش مشترک، در بین تمامی اعضای تیم بیمارستان وجود دارد.

امیدواریم با بهره‌گیری از اطلاعات و مهارت‌های کسب‌شده در این کارگاه، محیط کاری بهتر و سالم‌تری در بیمارستان شهدای سلامت به وجود آید و این تلاش به بهبود کلیه جوانب بهداشتی و کیفیت زندگی کارکنان این مجموعه منجر گردد.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار پايگاه
  • کد خبر : 321659
:
مهسا نجفی غریبدوستی
خبرنگار

مهسا نجفی غریبدوستی

تصاویر

Template settings